sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Pouch for phone

I participated into an exchange where you stitched a pouch for the phone. I had a chance to stitch for Marja . I was a bit afraid at first since she is so talented in sewing that I'll never ever am able to do something as neat as she does. Anyway I was pretty satisfied in the end result. The chart is from De fil en aiguille mag number 71 and the designer is Veronique Enginger.


Osallistuin kännykkäpussivaihtoon. Parikseni osui Marja. Pikkuisen oli paniikki, kun Marja itse tekee niin upeita ompeluksia ettei meikäläisen taidot riitä moisiin hienouksiin. Aina käy näissä vaihdoissa vähän sääliksi sitä mun paria =D Aikas tyytyväinen olin kumminkin lopputulokseen. Malli on De fil en aiguille lehdestä 71 ja suunnittelija iki-ihana Veronique Enginger.


11 kommenttia:

  1. onpas kiva, Kuinka pieni ja hankala tuota oli tehdä? :)

    VastaaPoista
  2. Ihana!

    Mun pussukka meni suoraan sanottuna päin p:tä. Pistelin pöllön ja mulla oli aiheeseen sopiva kangaskin ja kukkaron kehykset. No ompelu ei sujunut ja kukkaron kehykset meni pilalle :-D Ei muuta ku keksimään äkkiä jotain muuta tilalle ja tietenkin sopivasti hirveässä flunssassa. Jouduin sitten ottamaan aiemmin tekemäni työn käyttöön, kun siitä pöllöstä ei ollut purkujen jäljiltä enää mihinkään ja uutta en ehtinyt pistelemään. No ei ollut helppoa tämän toisenkaan version tekeminen, mutta ainakin sain jotain postitettavaa kasaan...

    VastaaPoista
  3. Käytän tosi vähän itse kännykkäpussia, mutta vaihtoon piti osallistua;o) Ja kannatti, sillä tämä on aivan älyttömän ihana pussukka!!! KIITOS!!!

    VastaaPoista
  4. Käytän tosi vähän itse kännykkäpussia, mutta vaihtoon piti osallistua;o) Ja kannatti, sillä tämä on aivan älyttömän ihana pussukka!!! KIITOS!!!

    VastaaPoista
  5. Hieno pussukka! Näin sen livenä viikonloppuna, tosi onnistunut ja kaunis.

    VastaaPoista
  6. Hieno on, mutta jos sä olisit mun pari, siis se, jolle mun pitäis tehdä jotain, niin sä olisit mun kaa helisemässä. Mun ompelutaidot on vielä vähäisemmät mitä sun.

    VastaaPoista

Thank you for your comments. Kiitos kommenteista.